De slider is niet ingesteld bij de opties. Stel deze nu in

Account assistent | commerciële binnendienst

Heb jij continu overzicht, ben je altijd aan het regelen en zeer efficiënt? Dan zoeken wij jou! Als account assistent ben je de spil tussen de accountmanager(s), klant en collega’s. Je verzorgt de communicatie, plant en schakelt specialisten in waar nodig.

Je werkplaats is Utrecht.

Wie ben jij?

Jij hebt/bent:
–  minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie en hebt plezier in ondersteunen,plannen en organiseren
–  graag de regie in handen
–  streeft naar de hoogste kwaliteit
–  gaat door waar anderen stoppen
–  enthousiast, klantgericht en uiteraard deskundig op jouw vakgebied
–  betrokken teamspeler met een leergierige blik
–  HBO denk- en aanpakniveau
–  pro-actief, klantgericht, samenwerkingsgericht en zelfstandig
–  uitstekende kennis van Office 365

Wat ga je doen?

–  je bent de hub tussen klant, officemanagement, en accountmanagers
–  je coördineert projecten en bewaakt de tijdsplanning
–  je kijkt vooruit, signaleert kansen en planningsproblemen en pakt deze op
–  je maakt planningen en offertes voor key accounts
–  je beheert agenda’s  en onderhoudt deze
–  je signaleert sales opportuniteiten

 

Wat bieden wij?

–  een marktconform salaris en uitstekende secundaire voorwaarden
–  grote vrijheid de werkzaamheden naar je hand te zetten
–  ontwikkelingsmogelijkheden in een groeiende organisatie
–  een gedreven zelf-organiserend team
–  optimaal presteren in een informele cultuur
–  de mooiste klanten van het land

Wie werken bij Lagerweij?

De mensen met wie je dagelijks werkt, maken je baan. Naast de professionals aan klantzijde, zijn dat je collega’s.

Zij zijn/hebben:
–  betrokken, positief en flexibel
–  overtuigd van de waarderende benadering en vragen zich af waar de talenten liggen
van een individu, team of organisatie
–  grote kennis van de psychologie in organisaties, en een eigen expertise, zoals
identiteit, cultuur, management development of duurzame inzetbaarheid
–  affiniteit en ervaring met relatiebeheer, het uitbreiden van het netwerk en het
aansturen van projecten

Over Lagerweij

Lagerweij is het HR-adviesbureau voor maximaal mens effect op de doelen  van de organisatie. Wij verzorgen al meer dan 25 jaar assessments, coaching, training en advies voor organisaties die vertrouwen op hun menselijk kapitaal. Samen met onze klanten ontwikkelen onze specialisten programma’s voor duurzame effectiviteit, doelgericht leiderschap en nieuwe vormen van samenwerking. Altijd op basis van harde data en een waarderende benadering. Want hoe uitdagend een organisatiedoel ook is, uiteindelijk maakt een unieke menselijke eigenschap het verschil. Dat noemen wij Het Mens Effect.

Wij streven elke dag naar meer mens effect. Voor elke organisatie-uitdaging staat een mens. Uiteindelijk moet deze zijn unieke combinatie van competenties, eigenschappen en ervaring aanwenden om tot de oplossing te komen. Op elk niveau en elke dag. We kunnen alles digitaliseren en automatiseren, behalve dat unieke dat de mens brengt. Die onnavolgbare verworvenheid om verbanden te leggen, een droom na te jagen, zijn hart te volgen. Het creëren wat er eerder niet was. Een impact op de wereld. Dat noemen wij Het Mens Effect.

Solliciteren?

Stuur je CV en motivatie naar ellen.ten.brundel@lagerweij.nl onder vermelding van “account assistent | commerciële binnendienst”.
Een assessment maakt uiteraard onderdeel uit van de sollicitatieprocedure. Reageren kan tot 18 september 2019.

 


© 2016 Lagerweij. Alle rechten voorbehouden. NIP-geregistreerd | Disclaimer | Privacy statement | Algemene voorwaarden | Contact | Ontwerp: koeweidenpostma| Realisatie: Webton