De slider is niet ingesteld bij de opties. Stel deze nu in

Accountmanagement assistent met oog voor mensen

Heb jij continu overzicht, ben je gericht op mensen en werk je zeer efficiënt? Dan zoeken wij jou! Als accountmanagement assistent ben je de spil tussen de accountmanager(s), klant en collega’s. Je verzorgt de communicatie, plant en schakelt specialisten in waar nodig.

Je werkplaats is Utrecht.

Wie ben jij?

Jij hebt/bent:
–  minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie
–  flexibel in je denken en handelen en weet daarin je eigen grens te bewaken
–  streeft naar de hoogste kwaliteit
–  betrokken teamspeler met een leergierige blik
–  HBO denk- en aanpakniveau
–  pro-actief, klantgericht, samenwerkingsgericht en zelfstandig
–  kennis van Office 365 / maakt jezelf nieuwe systemen snel eigen

Wat ga je doen?

–  je bent de hub tussen klant, officemanagement, en accountmanagers
–  je coördineert projecten en bewaakt de tijdsplanning
–  je kijkt vooruit, signaleert kansen en planningsproblemen en pakt deze op
–  je maakt planningen en offertes voor key accounts
–  je beheert agenda’s  en onderhoudt deze

Wat bieden wij?

–  afhankelijk van je ervaring ligt je salaris tussen de 2750,- en 3500,- bruto fulltime per maand
–  uitstekende secundaire voorwaarden
–  grote vrijheid de werkzaamheden naar je hand te zetten
–  ontwikkelingsmogelijkheden in een groeiende organisatie
–  een gedreven zelf-organiserend team
–  een persoonlijke onboarding
–  de mooiste klanten van het land

Wie werken bij Lagerweij?

De mensen met wie je dagelijks werkt, maken je baan. Naast de professionals aan klantzijde, zijn dat je collega’s.

Zij zijn/hebben:
–  betrokken, positief en flexibel
–  overtuigd van de waarderende benadering en vragen zich af waar de talenten liggen
–  van een individu, team of organisatie
–  grote kennis van de psychologie in organisaties, en een eigen expertise, zoals
–  identiteit, cultuur, management development of duurzame inzetbaarheid
–  affiniteit en ervaring met relatiebeheer, het uitbreiden van het netwerk en het
–  aansturen van projecten

Over Lagerweij

Lagerweij is het HR-adviesbureau voor maximaal mens effect op de doelen  van de organisatie. Wij verzorgen al meer dan 25 jaar assessments, coaching, training en advies voor organisaties die vertrouwen op hun menselijk kapitaal. Samen met onze klanten ontwikkelen onze specialisten programma’s voor duurzame effectiviteit, doelgericht leiderschap en nieuwe vormen van samenwerking. Altijd op basis van harde data en een waarderende benadering. Want hoe uitdagend een organisatiedoel ook is, uiteindelijk maakt een unieke menselijke eigenschap het verschil. Dat noemen wij Het Mens Effect.

Wij streven elke dag naar meer mens effect. Voor elke organisatie-uitdaging staat een mens. Uiteindelijk moet deze zijn unieke combinatie van competenties, eigenschappen en ervaring aanwenden om tot de oplossing te komen. Op elk niveau en elke dag. We kunnen alles digitaliseren en automatiseren, behalve dat unieke dat de mens brengt. Die onnavolgbare verworvenheid om verbanden te leggen, een droom na te jagen, zijn hart te volgen. Het creëren wat er eerder niet was. Een impact op de wereld. Dat noemen wij Het Mens Effect.

Solliciteren?

Stuur je CV en motivatie naar ellen.ten.brundel@lagerweij.nl onder vermelding van “accountmanagement assistent”
Een assessment maakt uiteraard onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.
Reageren kan tot 15 oktober 2019.

 


© 2016 Lagerweij. Alle rechten voorbehouden. NIP-geregistreerd | Disclaimer | Privacy statement | Algemene voorwaarden | Contact | Ontwerp: koeweidenpostma| Realisatie: Webton